لوله پی وی سی

یکی از کاربردهای مهم PVC در تولید لوله است. این لوله ها کاربردهای زیادی دارند. لوله پی وی سی جزو شناخته شده ترین و بهترین نوع لوله های پلیمری است که در صنایع مختلف از آن استفاده گسترده می شود. این نوع لوله ها به دلیل استحکام بالایی که دارند به ندرت دچار آسیب می شوند و طول عمرشان زیاد است. شرایط آب و هوایی مختلف تاثیر چندانی بر لوله پی وی سی ندارد و موجب پوسیدگی آن نمی شود. به همین خاطر در سال های اخیر، استقبال زیادی از این نوع لوله ها شده است.

 

پلیکا

به دلیل وزن سبک لوله و اتصالات پلیکا فاضلابی، حمل و نقل‌ آن بسیار راحت و آسان است. لوله پی وی سی فاضلابی در برابر ضربه و حرارت، مقاومت خوبی دارد و به این راحتی شکاف بر نمی دارد. به دلیل مزایای زیادی که این محصول دارد، امروزه به جای استفاده از لوله های چدنی و فلزی از از لوله پلیکا فاضلابی استفاده می شود.

بکارگیری لوله pvc در پروژه های مختلفی از قبیل انتقال سیالات، آبرسانی، شبکه انتقال فاضلاب و … است. ویژگی های فنی و مکانیکی این نوع لوله، توانسته بسیاری از نیازهای محیطی و اقتصادی را پاسخ دهد. یکی از آخرین مدل های لوله پلیکا فاضلابی، لوله پوش فیت یو پی وی سی می باشد که به دلیل راحتی در نصب و عدم نشتی در شبکه های انتقال آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته است.

اولین تولید کننده لوله pvc، لوله هایی با برند پلیکا را روانه بازار کرد. به همین دلیل، پس از گذشت سال ها، مردم ایران این لوله های خاکستری رنگ را با نام لوله پلیکا فاضلابی می شناسند.

امروزه در صنعت ساختمان از لوله پی وی سی فاضلابی استفاده زیادی می شود. با پیشرفت فناوری انواع جدیدی از این لوله وارد بازار شده است که دوام بالایی دارند و به خاطر انعطاف پذیری مناسب، نصب و اجرای آنها در کوتاهترین زمان انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *